April 18, 2018
You can use WP menu builder to build menus

Άννα_Αγγελίδου

Την εισπρακτική λογική στο μέτρο της επί πληρωμή ελεγχόμενης στάθμευσης απεμπολεί η αντιδήμαρχος Οικονομικών Θεσσαλονίκης, Άννα Αγγελίδου, μιλώντας στον Alpha 96,5 ξεκαθαρίζοντας πως “εμείς το κάναμε για να βελτιώσουμε τη στάθμευση, την αγορά, το κυκλοφοριακό”.

Υπενθυμίζει, δε, πως σε τρεις μήνες ο δήμος εισέπραξε 600.000 ευρώ από τις χρεώσεις στάθμευσης, τα οποία ωστόσο θα τα μοιραστεί 50-50 με την ιδιωτική εταιρεία η οποία σχεδίασε το λογισμικό του συστήματος στάθμευσης. Στην ερώτηση γιατί η σύμβαση με την εταιρεία προβλέπει αυτό το ποσοστό στη “μοιρασιά” των εσόδων, η κα. Αγγελίδου απαντά πως “αυτό ήτανε ο αρχικός διαγωνισμός. Το ποσοστό έγινε βάσει μίας μελέτης που έγινε, γιατί η ανάδοχος εταιρεία έχει αναλάβει όλη την εφαρμογή. Ο δήμος δεν πληρώνει δεκάρα, είτε λέγεται λογισμικό, είτε παρακολούθηση, είτε διαγράμμιση, είτε πινακίδες, είτε εξοπλισμός.”

Επιπροσθέτως η κα. Αγγελίδου ρωτήθηκε εάν ο δήμος προσέγγισε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, προκειμένου αυτό να σχεδιάσει και να λειτουργήσει το λογισμικό του συστήματος στάθμευσης, προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι σε σχέση με τη συνεργασία με την ιδιωτική εταιρεία, εκτιμώντας πως το 2012 “Προφανώς θα γίνανε οι επαφές και όλο το ψάξιμο πριν βγει ο διαγωνισμός”, αν και  η ίδια δηλώνει πως δεν κατείχε θέση ευθύνης τη συγκεκριμένη περίοδο.

Σε σχέση με τις διαμαρτυρίες των δημοτών για τη χρέωση με 1,7 ευρώ την ώρα, η κα. Αγγελίδου σημειώνει πως “Αυτό το 1,70 πέρασε και στη σύμβαση (σ.σ. το 2012)” διότι “Απλώς αυτό που χρόνια χρησιμοποιότανε με τις ξυστές κάρτες, το ίδιο μπήκε και στο σύστημα” στο πλαίσιο ενός είδους αυτοματισμού, αναφέρει η αντιδήμαρχος Οικονομικών. Σύμφωνα με την ίδια, η διοίκηση του Γιάννη Μπουτάρη θα καταβάλλει προσπάθειες να “υπάρχει αποκλιμάκωση μετά από κάποιες ώρες”, παρότι η σύμβαση του δήμου Θεσσαλονίκης με την εταιρεία αναφέρει ρητώς για χρέωση 1,7 ευρώ ανά ώρα, όπως επίσης και να επιμηκύνει τη δυνατότητα στάθμευσης και πέρα από τις τέσσερις ώρες.

Παρόλα αυτά, “Η οποιαδήποτε στάθμευση στην πόλη στο τρίωρο, είναι ακριβότερη από το δικό μας” και μόνο από τις τέσσερις ώρες και μετά η χρονοχρέωση του δήμου ξεπερνά και εκείνη των ιδιωτικών πάρκινγκ, ισχυρίζεται η κα. Αγγελίδου.

Κασσάνδρου_8

Απαντώντας στη διαμαρτυρία των κατοίκων για το μικρό αριθμό υπαρχόντων θέσεων σε σχέση με τη ζήτηση, η κα. Αγγελίδου προαναγγέλλει αύξηση των διαθέσιμων θέσεων, “είτε καταργώντας ανενεργές ειδικές θέσεις, όπως αυτές της φορτοεκφόρτωσης. Σε αναγωγή σε θέσεις στάθμευσης είναι 150. Είτε από “τράμπες” μεταξύ δρόμων που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τους κατοίκους και δρόμων που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τους επισκέπτες.”

Επί παραδείγματι, αναφέρει η αντιδήμαρχος Οικονομικών, η Αγίας Σοφίας πάνω από την Εγνατία και σχεδόν ολόκληρη η Ιασωνίδου δίδονται στους κατοίκους. Ειδικά στην 3η κοινότητα, συμπεριλαμβανομένης και της Κασσάνδρου, “περίπου εννέα κάθετοι απ’ την Αγίου Δημητρίου μέχρι την Κασσάνδρου γίνονται θέσεις μονίμων κατοίκων. Με την εφαρμογή, εντοπίσαμε την ανάγκη” σημειώνει η ίδια και απευθύνεται προς τους δημότες, λέγοντας ότι “ο κόσμος έχει μάθει να παρκάρει τζάμπα. Ο επισκέπτης. Όπου και να πάτε στον κόσμο, πληρώνετε σαν επισκέπτης. Στην κουλτούρα του νεοέλληνα είναι να μπει στο αυτοκίνητο ακόμα κι αν είναι να κάνει 500 μέτρα.”

“Το παλιό σύστημα δεν τους έδινε διασφαλισμένες θέσεις. Όπου βρίσκανε παρκάρανε και δεν βρίσκανε” σε αντίθεση με το νέο σύστημα με το οποίο “οι θέσεις που διασφαλίζουμε γι’ αυτούς, είναι αποκλειστικά γι’ αυτούς” παρατηρεί η αντιδήμαρχος.

Παράλληλα, το σύστημα στάθμευσης επί πληρωμή του δήμου Θεσσαλονίκης θα επεκταθεί και σε νέους δρόμους προς εξυπηρέτηση των κατοίκων, διαμηνύει η κα. Αγγελίδου, σημειώνοντας πως η επέκταση αφορά κυρίως την 3η κοινότητα, διότι σήμερα οι επισκέπτες “για να μην πληρώσουν στην Αγίου Δημητρίου, πάνε στα στενά” με αποτέλεσμα οι κάτοικοι να αδυνατούν να σταθμεύσουν. 

Κασσάνδρου_στάθμευση3

Ερωτηθείσα για το αίτημα των εργαζομένων, οι οποίοι σήμερα καλούνται να σταθμεύσουν σε λευκές γραμμές πληρώνοντας 1,7 ευρώ την ώρα με μέγιστο δυνατό χρόνο στάθμευσης τις τέσσερις ώρες, και ζητούν τη δημιουργία θέσεων στάθμευσης για τους ίδιους, η κα. Αγγελίδου απαντά πως “Είναι καλύτερο να παρκάρουν οι πελάτες τους για να κινηθούν τα μαγαζιά τους. Οι θέσεις της Θεσσαλονίκης δυστυχώς, έχουν ένα πέρας. Το κέντρο έχει 4.400 θέσεις για στάθμευση. Τις 3.054 τις δώσαμε στους κατοίκους τις 1.300 σε επισκέπτες. Είναι ένα πολύ μικρό νούμερο. Αυτές όμως είναι οι θέσεις. Το κέντρο είναι πεπερασμένο. Από πού να κόψουμε να δώσουμε θέσεις;” 

Ειδικότερα, η αντιδήμαρχος Οικονομικών προτάσσει την εφαρμογή του συνεχόμενου ωραρίου λειτουργίας προκειμένου κρίνοντας ότι θα εξυπηρετεί τον εργαζόμενο, διότι “θα ψάξει μία φορά, όταν πάει στη δουλειά.”

Κατά τα άλλα, “όλη η υπόλοιπη περιοχή είναι ελεύθερες θέσεις. Πάνω από την Ολυμπιάδος και όλο το δεξί κομμάτι της πόλης από τη νοητή επέκταση της Εθνικής Αμύνης και όλο το αριστερό πέρα από τη συμβολή της Ολυμπιάδος με την Κασσάνδρου”, λέει η αντιδήμαρχος Οικονομικών.

Σε κάθε περίπτωση, “Η δικιά μου αντίληψη, μιλώντας με ομάδες και συλλογικότητες, είναι περισσότεροι αυτοί που είναι θετικοί και πολύ λιγότεροι αυτοί που είναι αρνητικοί” εκτιμά η κα. Αγγελίδου και προσθέτει πως οι πολίτες δηλώνουν στην ίδια πως δεν επιθυμούν, επ’ ουδενί, την επιστροφή στην προτέρα κατάσταση, καθώς “έχει βελτιωθεί αισθητά η εικόνα της πόλης”.

 

      Ακούστε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν μηνύματα.

Στείλτε μας το μήνυμά σας!