December 18, 2017
You can use WP menu builder to build menus

Ρακκάς

Προβλήματα στο κυκλοφοριακό και κατασπατάληση πόρων διαβλέπει στο εγκεκριμένο σχέδιο του δήμου Θεσσαλονίκης για τη βιοκλιματική ανάπλαση της πλατείας Μαβίλη, η αντιπολιτευόμενη δημοτική παράταξη, “Μένουμε Θεσσαλονίκη”.

Όπως εξηγεί στον Alpha 96,5 το μέλος του Συντονιστικού Οργάνου της παράταξης “Μένουμε Θεσσαλονίκη”, Γιώργος Ρακκάς, “εμείς αμφισβητούμε την αναγκαιότητα να τοποθετηθούν διάφορα ψυχρά υλικά, τα οποία μειώνουν τις αντανακλάσεις, και είναι ακριβά” καθώς “είναι στενά εκεί. Δεν χτυπάει ο ήλιος για να στηρίξει κανείς μια ανάπλαση στα ψυχρά υλικά”. Μάλιστα χαρακτηρίζει “εκτός πραγματικότητος” τους σχεδιασμούς του δήμου Θεσσαλονίκης και προτρέπει τη δημοτική αρχή να εστιάσει στα πραγματικά προβλήματα της πόλης.

Από την άλλη, ο κ. Ρακκάς επισημαίνει πως η παράταξή του αντιπρότεινε την επικέντρωση της ανάπλασης στο πράσινο στοιχείο. “Μιλάμε για μια περιοχή για 6,4 στρέμματα που η αρχική της τιμή είναι ένα εκατομμύριο ευρώ. Με τις εκπτώσεις θα μειωθεί, αλλά παραμένει ακριβή μια ανάπλαση που θα κοστίζει στα 110 ευρώ το τετραγωνικό. Δεν υπάρχει η ανάγκη για τέτοιες αλλαγές”, εξηγεί ο ίδιος και υπογραμμίζει πως ο δήμος θα μπορούσε να εξοικονομήσει χρήματα εφόσον εστίαζε στο “πράσινο και όχι στα ακριβά υλικά”.

Με βάση την πρόταση της δημοτικής παράταξης “Μένουμε Θεσσαλονίκη” και δεδομένου πως “οι προβλέψεις σε πράσινο που η μελέτη έχει κάνει, είναι το 2% του αρχικού κόστους. Κοστίζει νομίζω 16.000 ευρώ”, ακόμη “και το διπλάσιο πράσινο να βάλει κανείς, δεν πρόκειται να κοστίσει πολύ.”

Εν συνεχεία, ο κ. Ρακκάς προβαίνει στην εκτίμηση ότι η μετατροπή των δρόμων πέριξ της πλατείας Μαβίλη σε ήπιας κυκλοφορίας θα επιφέρει προβλήματα τόσο στη στάθμευση, όσο και στη ροή της κυκλοφορίας των οχημάτων. “Η πλατεία Μαβίλη έχει έναν έντονο παλαιοβιομηχανικό χαρακτήρα. Θα μπορούσε να γίνει μια ανάπλαση πιο συμμαζεμένη” λέει ο ίδιος και προσθέτει “είναι τόσο στενοί οι δρόμοι εκεί, όπου πώς θα δημιουργηθεί δρόμος ήπιας κυκλοφορίας; Αυτοί οι δρόμοι δεν πηγαίνουν ευθεία. Έχουν διάφορα παρτέρια για να μη μπορούν τα οχήματα να αναπτύσσουν ταχύτητα, όμως αυτοί οι δρόμοι στερούνται θέσεων στάθμευσης.”

Σε κάθε περίπτωση, ξεκαθαρίζει ο κ. Ρακκάς, η δημοτική παράταξη “Μένουμε Θεσσαλονίκη” θα παρακολουθεί το έργο διότι “μας ενδιαφέρει να κάνουμε επί της ουσίας μια δουλειά. Έχει δρομολογηθεί, αλλά δεν έχει ξεκινήσει ακόμα”.

 

      Ακούστε ΕΔΩ

Μηνύματα

Στείλτε μας το μήνυμά σας!