October 16, 2017
You can use WP menu builder to build menus

Χοληστερίνη: Οι Top-10 τροφές που καθαρίζουν τις αρτηρίες από την χοληστερόλη

Apr 15, 2017 0

Χοληστερίνη: Οι Top-10 τροφές που καθαρίζουν τις αρτηρίες από την χοληστερόλη

Η υψηλή χοληστερόλη (LDL), η οποία είναι γνωστή και ως “κακή χοληστερόλη”, είναι μία από τις πιο βασικές αιτίες της αθηροσκλήρωσης, δηλαδή της συσσώρευσης σκληρής πλάκας στις αρτηρίες σας, η οποία οδηγεί σε στένωσή τους, εμποδίζει την ομαλή ροή του αίματος και καταλήγει συνήθως σε έμφραγμα του μυοκαρδίου ή άλλη σοβαρή καρδιακή νόσο ή εγκεφαλικό επεισόδιο.

Γι’ αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζετε την διατροφή εκείνη, που θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε τις αρτηρίες σας από την χοληστερόλη και να προστατευθείτε από καρδιακές επιπλοκές.

Δείτε τι περιέχει αυτή η διατροφή:

  1. Δημητριακά ολικής αλέσεως: Η American Heart Association συνιστά την κατανάλωση τουλάχιστον έξι μερίδων δημητριακών ολικής αλέσεως την ημέρα. Το πλιγούρι βρώμης, το πίτουρο βρώμης, το κριθάρι και το πίτουρο ρυζιού είναι δημητριακά ολικής αλέσεως που περιέχουν μεγάλες ποσότητες διαλυτών φυτικών ινών, οι οποίες δεσμέυουν την περιττή χοληστερόλη στον οργανισμό σας και του επιτρέπει να την αποβάλλει από το σώμα σας. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως θα σας δώσουν επίσης μαγνήσιο, το οποίο διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία, διατηρώντας την πίεση του αίματος σας σε υγιή επίπεδα.
  2. Φρούτα: Βάλτε μερικά φρούτα στην διατροφή σας, επειδή επίσης περιέχουν διαλυτές φυτικές ίνες. Προσθέστε 4-5 μερίδες ημερησίως από μήλα, αχλάδια, μπανάνες, δαμάσκηνα ή πορτοκάλια στην διατροφή σας για να μειώσετε ακόμα περισσότερο την LDL χοληστερόλη στο αίμα σας. Αυτά τα φρούτα παρέχουν επίσης αρκετό κάλιο, το οποίο μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις του διαιτητικού νατρίου στην αρτηριακή πίεση.
  3. Λαχανικά: Τα λαχανικά περιέχουν ενώσεις που ονομάζεται φυτικές στερόλες, οι οποίες λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο με τις διαλυτές φυτικές ίνες. Επιλέξτε 3-5 ημερήσιες μερίδες στην καθημερινή σας διατροφή από έντονα χρωματισμένα λαχανικά (γλυκοπατάτες, μπρόκολο, καρότα κλπ). Τα λαχανικά περιέχουν κάλιο, αντισταθμίζει την αρνητική δράση του αλατιού στην υπέρταση. Επίσης, τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, όπως το σπανάκι και το κατσαρό λάχανο, παρέχουν μαγνήσιο, το οποίο είναι σημαντικό για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.
  4. Όσπρια: Σημαντικές ποσότητες διαλυτών ινών θα βρείτε επίσης στα όσπρια. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε 3-4 μερίδες όσπρια την εβδομάδα. Συμπεριλάβετε φακές, φασόλια και ρεβίθια στη διατροφή σας για να μειώσετε την LDL χοληστερόλη.
  5. Ψάρια: Τα λιπαρά ψάρια περιέχουν Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής στις αρτηρίες σας. Η φλεγμονή είναι ένας από τους βασικούς αιτιολογικούς παράγοντες σχηματισμού πλάκας στις αρτηρίες σας. Προγραμματίστε τουλάχιστον 2 μερίδες από λιπαρά ψάρια (σολομός, ιππόγλωσσα, σκουμπρί, τόνος, πέστροφα κλπ) στην εβδομαδιαία διατροφή σας.
  6. Άπαχο κρέας: Χρειάζεστε 85-170 γραμμάρια πρωτεΐνης κάθε μέρα. Αποφύγετε το τηγάνισμα του κρέατος ή το υπερβολικό “καψάλισμά” του στα κάρβουνα. Περιορίστε όσο μπορείτε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, επειδή είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά, τα οποία συμβάλλουν στον σχηματισμό πλάκας στις αρτηρίες σας.
  7. Χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά (ή και και χωρίς λιπαρά) γαλακτοκομικά προϊόντα: Επιλέξτε τέτοιου τύπου γαλακτοκομικά προϊόντα επειδή περιέχουν ελάχιστα κορεσμένα λίπη. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα παρέχουν επίσης ασβέστιο, το οποίο βοηθά στη ρύθμιση της πίεσης του αίματος και συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του μυικού συστήματος. Δεν χρειάζεστε πάνω από 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων την ημέρα.
  8. Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί περιέχουν Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στον καθαρισμό των αρτηριών, ενώ περιέχουν και αρκετό μαγνήσιο. Χρειάζεστε μόνο μια χούφτα την ημέρα, επειδή οι ξηροί καρποί είναι ταυτόχρονα πολύ πλούσια σε θερμίδες.
  9. Έλαια: Τα καλά έλαια περιέχουν επίσης Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν την πρόληψη του σχηματισμού πλάκας στις αρτηρίες. Τα υγιή έλαια περιλαμβάνουν το ελαιόλαδο, το ηλιέλαιο και το έλαιο από canola. Το ελαιόλαδο ενισχύει επίσης τα επίπεδα της HDL (καλής χοληστερόλης), η οποία βοηθά στη μείωση του σχηματισμού πλάκας στις αρτηρίες σας. Προτιμήστε αυτού του τύπου τα έλαια αντί για βούτυρο στο μαγείρεμα για να πάρετε τις απαραίτητες 2-3 μερίδες που χρειάζεστε κάθε μέρα.
  10. Ροφήματα: Το νερό είναι πολύ βασικό και πρέπει κάθε μέρα να πίνετε τουλάχιστον 6-8 ποτήρια. Αποφύγετε, ωστόσο, χυμούς και επεξεργασμένα ποτά που περιέχουν πολύ ζάχαρη. Το μαύρο τσάι και το κόκκινο κρασί περιέχουν μεγάλες ποσότητες φλαβονοειδών, δηλαδή φυτοχημικών συστατικών που προστατεύουν τις αρτηρίες σας.

 

Πηγή: livestrong.com

 

Read More

”Φουσκωμένα” για όλους τα εκκαθαριστικά της εφορίας

Apr 15, 2017 0

''Φουσκωμένα'' για όλους τα εκκαθαριστικά της εφορίας«Φουσκωμένα» για όλους θα είναι τα φετινά εκκαθαριστικά της εφορίας μετά τις αλλαγές στην φορολογία εισοδήματος που ψηφίστηκαν τον περασμένο Μάιο.

Μισθωτοί συνταξιούχοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτό απασχολούμενοι και επιχειρήσεις θα υποχρεωθούν να πληρώσουν για φέτος μεγαλύτερο, αφού ο προϋπολογισμός προβλέπει για το 2017 περίπου 2 δισ. ευρώ περισσότερα έσοδα από άμεσους φόρους, δηλαδή την φορολογία φυσικών και νομικών προσώπων.

Οι επιβαρύνσεις για κάθε κατηγορία φορολογουμένων είναι διαφορετικές, σύμφωνα με το enikonomia.gr. Συγκεκριμένα:

Οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι

Τα συνήθη φορολογικά υποζύγια χωρίζονται σε πολλές κατηγορίες επιβαρύνσεων αφού η νέα φορολογική κλίμακα είναι μεν ενιαία, αλλά η μείωση του αφορολογήτου που ψηφίστηκε τον περασμένο Μάιο είναι κλιμακωτή . Από τα 9.505 ευρώ που ήταν για όλους μειώθηκε στα 8.636 για τους άγαμους και τους συνταξιούχους και έμεινε στα 9.505 για οικογένειες με τρία παιδιά και άνω . Η πρόσθετη επιβάρυνση θα ξεκινά από τα 100 ευρώ για εισοδήματα των 10.000 ευρώ και θα κλιμακώνεται στα 175 ευρώ για τα εισοδήματα μέχρι και τα 25.000 ευρώ . Στα κλιμάκια όμως από τα 28.000 ευρώ μέχρι και τα 44.000 ευρώ θα έχουμε ελαφρύνσεις που θα κυμαίνονται από 76 ευρώ έως και 414 ευρώ αν είναι μόνο μισθωτοί κυρίως λόγω της νέας κλίμακας υπολογισμού της εισφοράς αλληλεγγύης. Από τα 44.000 ευρώ και πάνω οι επιβαρύνσεις που προκύπτουν κλιμακώνονται ανάλογα με το εισόδημα σε χιλιάδες ευρώ .

Ειδικά για τα εισοδήματα του 2016 όμως, κανείς δεν θα πληρώσει λιγότερο από την προηγούμενη χρονιά αφού στην εκκαθάριση θα έρθει να προστεθεί στον τελικό φόρο και η αυξημένη παρακράτηση λόγω μειωμένου αφορολόγητου από 1/1/2016 μέχρι και 30/6 /17 η οποία αποφασίστηκε να χρεωθεί ετεροχρονισμένα και στο σύνολό της στο εκκαθαριστικό του 2017 .

Οι ελεύθεροι επαγγελματίες οι αυτοαπασχολούμενοι και οι αγρότες

Όλοι οι κλάδοι εργαζόμενων που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα έχουν να περιμένουν ελαφρύνσεις στα εισοδήματα μέχρι και τα 20.000 ευρώ λόγω του ότι η νέα ενιαία κλίμακα που θεσπίστηκε από πέρσι τον Μάιο έχει ως πρώτο συντελεστή ( από το πρώτο ευρώ ) το 22% και όχι το 26% όπως ίσχυε για τα εισοδήματα του 2015 . Ούτε και αυτοί όμως θα πληρώσουν λιγότερο φόρο γιατί η προκαταβολή φόρου που θα πρέπει να καταβάλουν για τα εισοδήματα του 2016 αυξήθηκε από 75% στο 100% οπότε μοιραία το εκκαθαριστικό του 2017 θα είναι και γι αυτούς «φουσκωμένο» .

Τα εισοδήματα από ενοίκια

Όσοι έχουν την τύχη να ενοικιάζουν ακίνητα θα αναγκαστούν να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη . Η αυτοτελής φορολόγηση για τα ενοίκια παρέμεινε μεν αλλά οι συντελεστές αυξήθηκαν

• Από 11% σε 15% για το τμήμα ετησίου εισοδήματος μέχρι 12.000 ευρώ. Έτσι όσοι εισπράττουν ενοίκια έως 12.000 ευρώ θα έχουν αύξηση της φορολογικής επιβάρυνσης κατά 36,36%. Για παράδειγμα, φορολογούμενος που αποκτά εισοδήματα από ενοίκια 10.000 ευρώ, ενώ πέρσι πλήρωνε φόρο 1.100 ευρώ το 2017 ο φόρος αυξάνεται στα 1.500 ευρώ, δηλαδή θα επιβαρυνθεί με επιπλέον 400 ευρώ.

• Από 33% σε 35% για το τμήμα του ετήσιου εισοδήματος από τα 12.001 έως τα 35.000 ευρώ.

• Από 33% σε 45% για το τμήμα του ετήσιου εισοδήματος από τα 35.001 και άνω.

Οι επιχειρήσεις

Για τις κερδοφόρες επιχειρήσεις μέχρι και 50.000 η πρόσθετη επιβάρυνση θα έρθει από την αύξηση του συντελεστή φορολόγησης από το 26% στο 29% . Φυσικά οι επιχειρήσεις θα επιβαρυνθούν περαιτέρω και από την αύξηση της προκαταβολής φόρου από το 75% στο 100 % . Για τις επιχειρήσεις με κέρδη υπάρχουν μόνο επιβαρύνσεις .

Τα μερίσματα

Οι τυχεροί που εισπράττουν ακόμα μερίσματα, θα έχουν και αυτοί μια πρόσθετη επιβάρυνση . Σύμφωνα με το νέο φορολογικό νόμο που ψηφίστηκε τον Μάιο του 2016 οι ομόρρυθμες και ετερόρρυθμες εταιρείες με διπλογραφικά βιβλία εκτός από την αύξηση του φορολογικού συντελεστή και την αύξηση της προκαταβολής, θα αντιμετωπίσουν και την αύξηση του φόρου στα διανεμόμενα κέρδη από το 10% που είναι σήμερα στο 15%.

Πηγή: thestival.gr

Read More